• Domov
  • Menu
  • Kontakt

Corino

  • No products in cart.
0907 344 2770904 434 134045 53 22 811

Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky

Základné pojmy

  1. Prevádzkovateľ internetovej stránky (online e-shop): CORINO PIZZA s. r. o., so sídlom

Môťovská ulica 351/1, 960 01  Zvolen, prevádzka: Môťovská ulica 351/ 1, 960 01  Zvolen,  IČO: 52558151,

 DIČ: 2121100377,  IČ DPH: SK 2121100377.

  • Predávajúci: CORINO PIZZA s. r. o., so sídlom Môťovská ulica 351/1, 960 01  Zvolen, prevádzka: Môťovská ulica 351/1 1, 960 01  Zvolen,  IČO: 52558151, DIČ: 2121100377, 

IČ DPH: SK 2121100377.

  • Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných v online e-shope  je CORINO PIZZA s. r. o., so sídlom Môťovská ulica 351/1, 960 01  Zvolen, prevádzka: Môťovská  ulica 351/1, 960 01  Zvolen,

IČO: 52558151, DIČ: 2121100377,  IČ DPH: SK 2121100377.

  • Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý si prostredníctvom neho vytvoril objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
  • E-shopom je počítačový (mobilný) systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov alebo služieb.
  • Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu.
  • Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru.
  • Kupujúci sa plne stotožňuje s elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom

 e-shopu, e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie.

Objednávka

  1. Pre objednanie tovaru alebo služieb je nutné vybrať požadovaný tovar, alebo službu kupujúcim v e-shope. Kompletne vyplniť objednávkový formulár a jeho samotné potvrdenie. Je potrebné zvoliť si možnosť dopravy, prípadne osobné prevzatie tovaru na prevádzke reštaurácii a výber platby za objednaný tovar alebo službu: hotovosť, stravné lístky, elektronická stravovacia karta, terminál.
    1. Objednávku, ktorá nie je ešte vyhotovená je možné stornovať telefonicky, alebo osobne na prevádzke.
    1. Minimálna výška objednávky na donášku je 4,00 Eur.
    1. Za objednávku v meste Zvolen a v Lieskovci si poplatok za donášku neúčtujeme, za objednávku na Kováčovú a na Sliač si účtujeme paušálne 1,33 Eur.
    1. Samotným zaslaním objednávkového formulára kupujúci súhlasí s cenou objednaného tovaru, alebo služby a stáva sa pre spotrebiteľa záväznou.
    1. Predávajúci sa zaväzuje dodať objednaný tovar, alebo službu, tak ako bola uvedená v objednávkovom formulári v dohodnutej cene a v čase objednávky.
    1. Kupujúcemu je po vytvorení objednávky v e-shope automaticky generovaný e-mail s potvrdením prijatia objednávky e-shopom. Tento e-mail nie je potvrdením tovaru v zmysle ods. 3 tohto článku.

Cena

  1. Ceny uvádzané pri tovare sú vrátene 20 % DPH a sú konečné.
  2. Predávajúci je viazaný uvedenou cenou na stránke e-shopu v momente vykonania samotného nákupu.

Platobné podmienky

Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:

  • v hotovosti pri prevzatí tovaru,
    • stravnými lístkami pri prevzatí tovaru,
    • elektronickou stravovacou kartou,
    • bezhotovostným prevodom prostredníctvom terminálu.

Dodacie podmienky

  1. Ak sa kupujúci s predávajúcim nedohodli inak, predávajúci je povinný do 1 hodiny od vytvorenia objednávky zaslať kupujúcemu tovar a v prípade ak  nebola uvedená dlhšia dodacia lehota. Pri doručení zásielky je povinné uviesť na objednávkový formulár telefónne číslo, aby sa náš pracovník mohol s kupujúcim v prípade potreby napr. nejasností pri objednávke kontaktovať. Taktiež doporučujeme uviesť k adrese, na ktorej sa zdržujete, aj doplňujúce údaje ako č. dverí, poschodie a iné nakoľko donášku spravidla chceme vybaviť čo v najkratšom čase. Miesto odberu a spôsob dodanie je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto.
  2. Dodávaný tovar je predávajúci povinný adekvátne zabaliť.
  3. V prípade, že pri objednávke nastane komplikácia, alebo nie je ju možné dodať, bude zákazník informovaný prostredníctvom operátorov a bude mu ponúknutý podobný produkt.

Práva a povinnosti zmluvných strán

1.    Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.

2.    Kupujúci je povinný:

– prevziať objednaný tovar,

– zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu.

3.    Odporúčame prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.

4.    Predávajúci je povinný dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a

       v dohodnutej cene.

5.    Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:

– tovar sa už nevyrába alebo nedodáva,

– výrazným spôsobom sa zmenila cena dodávateľa tovaru.

6.    V týchto prípadoch bude kupujúci bezodkladne kontaktovaný a bude s ním dohodnutý ďalší postup.

7.    Predávajú si vyhradzuje právo zmeny cien. Platné ceny sú potvrdené kupujúcemu v okamihu potvrdenia objednávky. Ak je platná cena totožná alebo nižšia ako na objednávke, nie je spätne kupujúcemu potvrdzovaná a tovar je mu dodaný za platnú cenu v okamihu prijatia objednávky. Pokiaľ je cena vyššia ako cena uvedená na objednávke, predávajúci neodkladne o tejto skutočnosti informuje kupujúceho, ktorý môže novú cenu prijať alebo dodávku odmietnuť. Pri telefonickej objednávke je kupujúcemu vždy oznámená platná cena pre danú objednávku.

Storno objednávky

1.  Kupujúci môže svoju objednávku zrušiť do prijatia potvrdenia objednávky zaslanej od predávajúceho alebo zmeniť jej obsah, avšak najneskôr do dokončenia prípravy objednaného tovaru. Objednávku je možné zrušiť alebo zmeniť oznámením prostredníctvom e-mailu na rovnakú adresu, alebo prostredníctvom telefónneho dohovoru pri zadaní telefónneho čísla na objednávkovom formulári.

2.  Pokiaľ predávajúci neobdrží zrušenie, alebo sa mu náš pracovník telefonicky neohlási do hodiny od jej potvrdenia, považuje sa objednávka za záväznú. V tom prípade objednávku nebude možné zrušiť a ani zmeniť a objednávateľ je povinný objednanú zásielku prevziať a zaplatiť za ňu.

3.  Kupujúci môže objednávku zrušiť alebo zmeniť aj v prípade, ak ho predávajúci informuje, že tovar nie je dostupný komplet alebo v požadovanom množstve.

4.  Predávajúci môže objednávku zrušiť alebo zmeniť, ak nie je možné naplniť obsah objednávky z dôvodu nedostupnosti objednaného tovaru.

5.  Predávajúci môže objednávku zrušiť aj v prípade, ak kupujúci uviedol o sebe neúplné alebo nepravdivé údaje v objednávkovom formulári.

6.  Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť, ak sa tovar už nevyrába alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, Predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe.

Zásady spracúvania osobných údajov

1.  Prevádzkovateľ stránky zodpovedná za spracúvania osobných údajov podľa nariadenia európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679, z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, (ďalej len GDPR).

2.  Viac informácií o Zásadách spracúvania osobných údajov nájdete na našej internetovej stránke.

Náhrada škody pri neprevzatí tovaru

1.  Predávajúci má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že si kupujúci objednal tovar, ktorý nestornoval resp. neodstúpil od zmluvy a zároveň od dopravcu neprevzal tento tovar alebo po výzve predávajúceho si v prípade zvolenia osobného odberu tovar neprevzal v určenej lehote na odber. Týmto konaním kupujúci porušil svoju povinnosť uvedenú v čl. X bod 2. písm, a), podľa ktorého je kupujúci povinný prevziať objednaný tovar.

2.  Pri určovaní výšky náhrady škody, predávajúci berie do úvahy predovšetkým dopravné náklady a s tým spojené poplatky v prípade zaslania tovaru, náklady spojené s balením, expedíciou a administráciou objednávky ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky a zároveň má právo si účtovať i ušlý zisk.

3.  Predávajúci má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody alebo si uplatniť toto právo len z časti.

Záverečné ustanovenia

1.  Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.

2.  Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.

3.  Odoslaním objednávky si kupujúci prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky.

4.  Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim ako i sú zverejnené na internetovej stránke e-shopu.

5.  Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov, pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.

6.  Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb., Zákona č. 250/2007 Z. z., Zákona č. 102/2014 Z. z., Zákona č. 122/2013 Z. z., Zákona č. 22/2004 Z. z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z. z.

7.  Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí sú aktualizované nadobúdajú platnosť a účinnosť od 01. januára 2020.

                                                                                                   CORINO PIZZA s. r. o.

Menu

  • Hotové jedlá (MENU)
  • Obedové menu
  • Pizza
  • Jedlá
  • Šaláty
  • Cestoviny
  • Halušky
  • Palacinky
  • Polievky
  • Prílohy
  • Nápoje
  • Vína
  • Zmrzlina
  • Zákusky
Logo Visa Logo Visa Electron Logo Master Card Logo Maestro Logo Discover Logo DC Logo Google Pay Logo Apple Pay
Môťovská ulica 1
960 01 Zvolen
0907 344 277
info@corino.sk

Všeobecné obchodné podmienky
Ochrana osobných údajov

HORE